Miehen oli sitten aivan pakko arvostella mun töihin tuloaikaani, olin täällä nimittäin 6.45, eli vartti palkatonta, kun olisin voinu nukkua vartin pidempään ja olla seittemältä paikalla. Taino, miehelle tää oli mielipiteen kertomista, mutta mä otin sen arvosteluna, otan liian herkästi herneen nenukkiin, tiedän... Mutta luulis tuon oppineen tuntemaan mut, että tietää mun tykkäävän olla ajoissa paikalla enkä tullu tahalleen tuohon aikaan, tähtäsin seittemäks, sen myönnän, mutta eipä ollu ideaa, mihin aikaan täällä tulisin olemaan kun kotoa lähdin. Mutta mun asianihan tämä on.

Neuron lääkärikin soitti just, kun olin syömässä viimeisiä rippeitä eväistäni. Kyseli olosta (loistava, ei oireita), lääkkeiden vähennyksestä, nykyisestä annoksesta (1 + 2), seuraavasta vähennyksestä (viikonloppuna siirryn 1 + 1 ohjeen mukaisesti) ja siitä, mitä tahon kesän vo:lle tehtävän: pidetäänkö entisellään eli tahonko tavata lääkärin, vaihdetaanko soittoajaksi vai perutaanko kokonaan? Päädyin vaihtoehtoon b, eli vo vaihdetaan soittoajaksi, silloin voi sitten jutella jos juteltavaa on ja tarvittaessa varaan sitten vo-käyntiä. Lääkärin mielestä erittäin hyvä ratkaisu. Kiitos, olen itsekin samaa mieltä :) Tällee ei tarvii lähteä kesken työpäivän Jorviin tai tulla myöhässä, vaan asiat hoituu (tosin työajalla) puhelimessa. Mutta onneks täällä tuo ei ole niin nökönuukaa ja pomo suhtautu ymmärtäväisesti, kun kerroin mun sairauksista. Tyksin mun pomosta :)

Tänä aamuna aloin myös kuunnella Henning Mankellin Hymyilevää miestä. Kyllä, luit oikein, kuuntelemaan. Ko. teos on siis lainassa äänikirjana, kiintoisa kokemus tällee bussimatkan perusteella! Pääsen todella hyvin mukaan jännitys-fiilikseen ja kuuntelukin sujuu maisemia katsellessa vaikka alkuun se olikin outoa. Viimeksi lapsena (tai oikeastaan muutama vuosi sitten päiväkotiharjoittelussa) kuunnellut kasetilta/cd:ltä tulevaa satua. Pitää jatkaa tänään, kun lähden töistä, nokka suunnattuna kohti keskustaa ja kaverikahvitteluja! Se matka ei ole kovin pitkä, mutta ehtii siinä silti kuunnella, samoin kotimatkalla sitten aikaan x. Ja sekin hyvä puoli äänikirjassa on, että sitä kuunnellessa ei tuu huono olo samalla tavalla kuin joskus tulee kirjaa autossa lukiessa! ;)

Mutta nyt takaisin töiden pariin, kirjoittelen taas myöhemmin lisää :)