Kaaduin nimittäin pyörällä tänään komeasti asfaltille lyöden polven maahan. Siinä rytäkässä meni tuulihousujen (mun ex-parhaat ja ainoot! MUN HOUSUT!) polvi rikki, joten niistä tuli nyt pihahousut ja epämääräset työhousut, hyvin te palvelitte oikeassa tarkoituksessanne :'( Samaten sitten polvesta meni iho rikki, pienesti ihan vereslihalle asti. Että teki kipeetä kävellä sen jälkeen kaupassa ja varsinkin käydä kotona suihkussa! Kiristi oikein kivasti. Takapuoleen on odotettavissa tummenevia kohtia mustelmien merkeissä, satula nimittäin pamautti sinne. Ja ohjaustanko hyökkäs mun kurkun kimppuun, se ei onneks tullu kovaa, vaikka se hiljanenkin osuma teki vähän aikaa kipeetä. Mutta olin reipas tyttö enkä itkeny ... mutta vali-vali-puhelun kyllä soitin, kunhan kauppakeskukseen olin päässy ja kirjastosta hakenu varaamani dekkarit linkuttaen ja naama helakanpunasena polkemisen jäljiltä. Mies ei voinu vastata erään työtapahtuman vuoksi, joten soitin sitten äitille, pitihän nyt jollekulle saada leikkiä pikkutyttöä ja kertoa, että tuli pipi! Mutta lohdutukseksi ja korvaukseksi henkisestä sekä fyysisestä kivusta ja särystä (henkinen särky on pahempaa, mun housut, ne oli oikeesti tosi hyvät ja näytti vielä hyviltä mun päällä!!!) shoppailin itelleni lukemista ja vaatteita (sinne meni ne päätökset olla ostamatta kirjoja vaan lainata ne kirjastosta ja säästää...). Stieg Larssonin trilogia löysi tiensä mun kirjahyllyyn ja cittarista (kuten myös kirjat) löyty uudet tuulihousut 20 €, joita oikeestaan menin maidon ja suodatinpussien hakemaan. Ylimääräsinä vaatteina ostin farkkuja muistuttavat housut, aivan ihanat "lökärit" siistissä muodossa ja punanen ruutupaitis lyhythihasena ^^ Heräteostokset on pahoja, ei mua pidä päästää yksin kauppaan ilman lappua ja tiukkaa päätöstä siitä, etten osta mitään ylimäärästä kuin ne, mitä meen sinne hakemaan! Housut makso 5 € vaikka lapussa luki 10€ (ja kympin hintakin oli alennus!) ja paita 12 ja risat :) Kirjat oli 10€ tsipale.

Kirjastosta sitten hain lainaan Henning Mankellin Wallander-dekkareita ja Prinsessa Victoriasta ja Danielista kertovan kirjan :) Tuon jälkimmäisen ehdin jo aloittaa, mielenkiintonen vaikka pitkälle en ookkaan vielä ehtiny! Ja Mankelleista kaks on pokkareita (rakastan pokkareita <3) ja yks äänikirja. Äänikirja tuli vahingossa, mutta nytpähän saan sitten kokea senkin, mies just laittaa niitä mp3-muotoon, että saadaan ne mun zeniin (http://www.goodlife.com.ng/uploads/Adeola-Lawal_46_zen1.jpg siis) ja voin kuunnella sitä työmatkalla :) Ihanaa, että kotoa löytyy tuollanen tekniikan ihmelapsi, ite kun en osaa ;)

Tänään tuli kans kauheesti puheluita, joihin piti vastata virallisesti. Yleensä vastaan tutuille jonkin version moista, vieraisiin numeroihin vastaan etunimi + sukunimi. Eräs kyseli multa matkapuhelimen käytöstä ja liittymästä, mutta ei kuitenkaan myyny mitään. Odotin myyntiä, joten hämmästyin kun sitä ei tullutkaan. Toinen oli Jorvista, jossa käsiteltiin huomista soittoaikaani neurologille, mulla todettiin siis vuosi sitten helmikuussa epilepsia, mutta nyt viime perjantaina diagnoosi kumottiin, kaikki onkin vissiin stressiperäistä! Parasta on, että saan ajolupani takaisin ja lääkityksestä eroon! ^^ Kolmas soittaja oli personal trainerini, jonka kanssa sovittiin seuraava treeniaika. Olen siis päättänyt laihtua 15 kg heinäkuun alkuun mennessä, tai ainakin olla pienemmässä kuosissa kuin nyt olen. Silloin on nimittäin ala-asteen luokkakokous. Kamala, siitäkin on jo 10 vuotta! Tunnen itteni taas vanhaks...

Nii ja vielä yks juttu, ennen kuin lähden peiton alle kirjan kanssa: päätin lähteä opiskelemaan hierojaksi. Lopetin asian vatvomisen ja tuo nousi päällimmäiseksi tahdoksi, joten mikä minä olen itselleni vastaan väittämään ;) Näillä mennään ja nyt nukkumaan! Yritän ehtiä huomenna kirjoitella lisää tai jos ei huomenna (kahville tyttöjen kanssa), niin sitten torstaina! Öitä!