Mä en jaksa enää katella itteeni peilistä. Nyt alkaa useempi projekti ja ne piru vie viedään kans loppuun asti! Jospa ne listais, niin vois pysyä paremmin kärryillä kaiken kanssa... Nyt mä teen sen! Ja palkitsen itteni napakorulla (siis hankin koko homman, lävistyksen ja kivan korun), kun saan hommat hoidettua :)

Mutta otetaas alkuun projektit:

1. Laihtuminen. Jumakauta nyt sen on tapahduttava!!! Mur. ;)

2. Kunto kohisten nousuun, mulla on siis tosi huono kunto, tätä varten mulla on neliportainen suunnitelma:

1. Pyöräilyt aamusin joko bussille (parin kilsan matka aamuin illoin) tai sitten töihin asti (tästä tulee ihan tajuton lenkki!)

2. Töissä otan viiden viikon projektin ja nousen joka viikko portaat aina yhden kerroksen enemmän, eli eka viikolla nousen ekaan kerrokseen ja sieltä hissillä viidenteen, tokalla viikolla nousen tokaan kerrokseen ja otan hissin jne. Tää vois motivoida mua enemmän kuin se, että kiipeen henkihieverissä (siltä se ainakin tuntuu) heti ylös asti...

3. Oon jo ilmottautunu Naisten10, tosin tänä vuonna kävelen sen. Ens vuonna sitten hölkkään ja 2012 juoksen :) Hölkkää ja juoksua varten noudatan juoksuohjelmaa, minkä löysin netistä. Siinä on mahdollista päästä 10 km juoksulenkkiin 12 viikossa, sound's good to me ;)

4. Käyn salilla ahkerammin kuin tähän asti (se ei liene hankalaa) ja hankkiudun eroon ylipainostani. Karu fakta kun on, että pituutta on 168 cm (luulin ihan oikeesti olevani 170 cm ties miten monta vuotta!) ja painoa 73,3 kg. Näistä tulee siis BMI:ksi 25,9 eli lievä lihavuus :( Tahdon päästä takas sinne normaalipainoon ja noin 60 kg:n hujakoille, vaikka se tietääkin tuskien taivalta... Mutta tästä pääsen kätevästi seuraavaan projektiin, eli ...

3. Karkkilakko. Oon hirvee sokerihiiri, koko ajan oon puputtamassa jotain makeeta ja ai että naisten tyypillisimmät ongelmakohdat sekä mun hampaat kiittää...

4. ja viimeinen projekti onkin sitten 100 kirjan lukeminen. Siis niitä, mitä yleisesti ajatellaan, että "pitäis lukea ennen kuolemaansa". Samalla sivistän itteäni :) Ja tänne aattelin niistä pitää lukua sitä mukaa, kun ne on kahlattu läpi (ja myös lukemisen aikana, pitäähän sitä johonkin päästä hehkuttamaan kirjan ihanuutta tai sitten ihmetellä, miten sitä sais luettua to-del-la tylsän ja etanamaisesti etenevän kirjan loppuun). Ja antaa oma arvio luetusta opuksesta. Jah noh, sitten mulla on tämä koko ajan lisää pituutta kasvattava Luettavien kirjojen-listani. Tällä hetkellä siinä taitaa olla viitisen Wordilla kirjotettua tekstiä, aakkostettuna ;) Joo, oon hieman Monk aina välillä :P

Huh, näissä sitä riittääkin ohjelmaa ihan riittämiin, kirjottelen etenemisestä sitä mukaa kun sitä tapahtuu, mutta nyt suuntana suihku ja sitten Wallander nro. 2. kanssa peiton alle :)