Eilen alotin liiketalouden pääsykokeisiin lukemisen ja asia oli todella mielenkiintosta! Luettavana siis SOK:n vuosikertomus 2008 ja jokin enkun kielinen teksti, sitä en vielä alottanu ja tuun kiusaamaan miestä joidenkin sanojen kanssa, sen tiiän jo nyt. Mutta juteltiin eilen asiasta, kun oltiin kiinalaisessa syömässä (mulle tarjottiin ;)) ja mies on jo aikoja sitten luvannu auttaa mua jos vaan osaa :) Ja sanat, mitä mieskään ei tiedä, katon sitten sanakirjasta/netistä :) Oon tosin menossa syksyllä hieroja-koulutukseen (kestää vuoden), mutta jos tuonne amk:n pääsen sisään nyt, siirrän alotusta vuodella ja meen sitten sinne hankkimaan tradenomin koulutuksen. On kiinnostanu jo useemman vuoden, joten mennään ainakin kokeilemaan ;) Ja koska mulla ja veljellä on suunnitelmissa perustaa omat yritykset (miten nii kunnianhimosia ollaan :D), veljellä se on jo aktiivisessa ajattelussa, mulla vasta haaveissa, ajatuksena siis hierontayritys pistää pystyyn, joten ehkä ensin olisi syytä hankkia se tarvittava koulutus ko. hommaan ;) Mutta tradenomin osaamisesta siinä vaiheessa on hyötyä ja onhan paljon muitakin todella mielenkiintosia työtehtäviä, mihin tradenomin koulutus avaa ovet. Tosin ei mun koulutushaaveet amk:hon tyssää, haluisin vielä yliopistoonkin, mutta katotaan nyt vähän hitaammin. Tosin kukaan ei estä mua haaveilemasta :)